راه‌اندازی سرويس تلفن اينترنتی گوگل
نوشته شده توسط : توحید یوسف زاده

گوگل از اين پس به کاربران جي - ميل سرويس جديدي را ارائه مي دهد که از طريق آن مي توان با تلفنهاي ثابت و همراه تماس ارزان گرفت.


به گزارش مهر، بزرگترين موتور جستجوگر دنيا سرويس تلفن از راه اينترنت (وويپ) را به کاربران پست الکترونيک خود ارائه مي دهد.

 

در حال حاضر اين سرويس تنها به کاربران آمريکايي به صورت رايگان ارائه مي شود و کاربران ساير کشورها با پرداخت تعرفه هاي بسيار ارزان مي توانند تماس تلفني از راه اينترنتي برقرار کنند.

گوگل در اطلاعيه اي رسمي توضيح داد: «تاکنون براي تماس از طريق رايانه لازم بود که هر دو طرف مکالمه به جي - ميل متصل باشند اما از آنجا که مردم نمي توانند تمام روز خود را در مقابل رايانه بگذارند ما فکر کرديم که شايد بهتر باشد از طريق جي - ميل مستقيما به تلفن طرف ديگر مکالمه تماس گرفته شود.»

اين سرويس که به طور جدي اسکايپ (ارائه دهنده خدمات چت، ويدويو کنفرانس و تماس از راه اينترنت) را به رقابت فرا مي خواند تعرفه هاي بسيار ارزاني را ارائه مي کند.

براي مثال تعرفه تماس در انگليس يا فرانسه به يک تلفن ثابت تنها دو سنت در دقيقه است و تماس از خارج به يک تلفن همراه در پاريس تنها 15 سنت در دقيقه هزينه خواهد داشت.

گوگل خاطرنشان کرد که اين سرويس را ظرف چند ماه آينده در ساير کشورهاي دنيا نيز راه اندازي خواهد کرد




:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 27 / 6 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: